Masallar ülkesinden gelen kayip hayvan: Leopar


Endonezya'nın Borneo ve Sumatra adalarındaki yağmur ormanlarında bulunan benekli leoparın yeni bir kedi türü olduğu belirtildi.” (kaynak: glöbéladres.néét)

Hoş geldiniz. Sizinle ufak bir söyleşi yapabilir miyiz?

İyi peki, şimdi kayıtta mıyız?

Evet başladık. Şimdi soruyorum, bunca zaman nerelerdeydiniz?

Yağmur ormanlarındaydım. Orası benim için masal gibi bir yerdi. Herkesten ve her şeyden uzaktım ve kendimi yaşadım, sadece kendimi. Bundan ötürü epey kaldım orada. Sonra, prensler, prensesler gördüm; onlarla arkadaş oldum hemen ve çok iyi anlaştık. Hepsi iyi insanlar. Hiç ayrılmak istemezdim ama, yakalandım ve şimdi buradayım. Masal dünyasını özlüyorum, haliyle.

Yeni bir kedi türü olduğunuz söyleniyor, siz ne dersiniz?

Güneydoğu Asya 'daki türlerden biri olduğum söyleniyordu ama yanıldılar. Diğer kedi akrabalardan bir farkımın olması, beni pek sevindirdi. DNA ‘larımı çok ama seviyorum.

Teşekkürler, yorgun olmalısınız, biraz dinlenin istersiniz.

Ben teşekkür ederim.