Ari Maya'nın arkadaşları kayboluyor!


“ABD, Kanada ve Avrupa'da ilginç bir doğa olayı yaşanıyor. Arılar ya gizemli bir şekilde kayboluyor ya da ölüyormüş.” (kaynak: trthaber)

Bu haberi alan, muhabirimiz, arılar arasında büyük ün sahibi olan Arı Maya ile görüşmeyi başardı. Arı Maya ‘ya aynı zamanda bir masal kahramanı gözüyle bakıldığı için, bu röportajı yayınlıyoruz:

Efendim, diğer arıların kaybolduğu doğru mu?

Evet doğru. Çoğu arkadaşımdan haber alamıyorum. Telefonları hep kapalı ya da ulaşılamıyor. Ayrıca aileleri de endişe içindeler, onlar da elleri kolları bağlı çaresiz. Kaybolan arkadaşlarla vakit geçirdiğimiz günleri unutamıyorum. Ailelerin acısını paylaşıyorum, baş sağlığı diliyorum.

Kaybolanların sayısı çok basamaklı mı?

Evet, yüz binleri bulduğu söyleniyor. Lütfen daha fazla bir şey sormayın. (Hıçkırıklar başlar.)

Acınızı anlıyorum ama, son bir soru daha sormalıyım. Bunun nedeni sizce ne olabilir?

Kurak ve ılık geçen kışın arıları etkilediğini ve bu gizemli duruma yol açtığını düşünüyorum. Ya da başka bir ihtimal daha var: Bu bir komplo olabilir. Bir böcek ilacının da etkisi olduğunu sanıyorum ama, emin değilim.

Teşekkürler, efendim. Size iyi uçuşlar.

Rica ederim. Hoşçakalın.